Reklamy w Białymstoku

Skorzystaj z usług agencji marketingowej, która zajmie się skuteczną reklamą Twojej firmy w Internecie. Nie pozwól, żeby konkurencja była lepsza i sprzedawała więcej od Ciebie!
Reklamy w Białymstoku

Wielu przedsiębiorców prowadzi niewielkie firmy i działa głównie lokalnie. Zależy im na tym, aby dotrzeć do klientów np. z samego Białegostoku i najbliższej okolicy. Okazuje się, że jest sporo działań marketingowych które można podjąć w tym zakresie i wcale nie trzeba posiadać dużego budżetu na reklamę. Jakie reklamy w Białymstoku sprawdzają się najlepiej? Jak zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek swojej lokalnej marki?

Reklamy w Białymstoku w mediach społecznościowych

Social media a reklama w Białymstoku

Generalnie trudno jest w jednoznaczny sposób ocenić jak bardzo działania w social media przekładają się na wzrost realnej sprzedaży w firmach działających w Białymstoku. Jednak nie da się ukryć, że dzisiaj media społecznościowe są jednym z najważniejszych narzędzi informacyjnych. To za ich pomocą każdego dnia wiele milionów Polaków śledzi życie znajomych, poczynania marek, firm lokalnych – restauracji, parków rozrywki, teatrów itd. Dlatego warto posiadać swój profil firmowy na Facebooku i regularnie publikować tam różnego rodzaju posty związane ze swoim biznesem. To oczywiście dopiero początek.

Reklamy w Białymstoku publikowane na Facebooku mogą być naprawdę skuteczne. Warto obserwować ciekawe miejsca w okolicy i proponować im swoje usługi. Warto dołączyć do grup tematycznych czy związanych z Białymstokiem. Dobrze jest udzielać się w różnego rodzaju dyskusjach, ale nie wolno spamować. Lepiej jest dobrze wyczuć moment i wówczas zabrać głos. To dobry sposób na pozyskanie nowych klientów.

Reklamy w Białymstoku nie tylko na Facebooku

Nie warto ograniczać się jedynie do samego Facebooka

Jednak mając na względzie media społecznościowe, nie warto ograniczać się jedynie do samego Facebooka. Warto docenić także i inne social media, a tych naprawdę nie brakuje i ich możliwości są całkiem sporo. Dobrym rozwiązaniem jest np. założenie strony lokalnej na Google Plus. Dzięki temu klienci, którzy będą danej firmy z Białegostoku wyszukiwać w Google, szybko ją odnajdą razem z adresem, mapą dojazdu, numerem telefonu czy aktualnymi godzinami pracy. Będzie to dla nich spore ułatwienie. Osoby, które prowadzą restaurację czy sklep mogą ponadto założyć konto na Forsquare. Generalnie warto pozyskiwać klientów, którzy mogą zostać z firmą na dłużej. Należy ich więc doceniać.

Skuteczna współpraca z mediami lokalnymi

Reklamy w Białymstoku

Reklamy w Białymstoku to oczywiście nie tylko działania w mediach społecznościowych. Dla wielu biznesów mało opłacalne jest jednak zamieszczenie ogłoszeń w lokalnej prasie czy nadawanie spotów reklamowych w radio. To opcja dla niektórych firm lokalnych zbyt kosztowna i mało efektywna. Dlatego są przedsiębiorcy, którzy od mediów trzymają się z daleka. To jednak wcale nie jest dobre rozwiązanie.

Trzeba bowiem pamiętać o tym, że mieszkańcy Białegostoku i okolic są zazwyczaj z lokalnymi mediami związanymi. Mowa tutaj o prasie, radiu, telewizji czy portalach internetowych. Tak naprawdę niejednokrotnie reklamy w Białymstoku w ich przypadku są zupełnie darmowe. Reklamować można np. różnego rodzaju wydarzenia. Czasem dobrze jest też zorganizować konkurs z nagrodami dla mieszkańców. Te odbywające się w mediach społecznościowych docierają do naprawdę szerokiego grona odbiorców.

Jak skutecznie reklamować się w Białymstoku?

Skuteczna reklama w Białymstoku

Marketing rządzi się swoimi prawami. Jednym z nich jest angażowanie się w życie oraz problemy lokalnej społeczności. Wbrew pozorom jest to istotne nie tylko dla dużych korporacji i firm. Warto obserwować na bieżąco co ciekawego dzieje się w Białymstoku, nawet za pośrednictwem mediów społecznościowych i portali internetowych. Być może zbliżają się dni miasta lub organizowana jest zbiórka charytatywna na określony cel? Może w planach jest ciekawe wydarzenie o charakterze kulturalnym? W takie eventy jak najbardziej warto się włączać, oczywiście na miarę swoich możliwości. To świetny sposób na promocję firmy i poprawę jej wizerunku.

Oczywiście każdy biznes, także lokalny, na reklamy w Białymstoku musi przeznaczyć pewien budżet. Wcale nie musi być on jednak duży, aby podjęte działania marketingowe przyniosły oczekiwane efekty. Warto postawić tutaj na współpracę z doświadczoną agencją reklamową, która ma w tym zakresie odpowiednie doświadczenie. Dobrze jest też pozostać otwartym na nowości i szybko reagować, gdy zajdzie taka potrzeba.