Marketing Białystok
0
  • strona główna
  • Oferta
    • Tworzenie stron internetowych
    • Pozycjonowanie
    • Kampania w Google
    • Content marketing
    • Social media
    • Marketing szeptany
  • blog
  • Kontakt
Marketing Białystok Marketing Białystok
Marketing Białystok Marketing Białystok
  • strona główna
  • Oferta
    • Tworzenie stron internetowych
    • Pozycjonowanie
    • Kampania w Google
    • Content marketing
    • Social media
    • Marketing szeptany
  • blog
  • Kontakt
0
Marketing Białystok > Blog > Strony internetowe > Strona internetowa – co powinno się na niej znaleźć?
Strony internetowe

Strona internetowa – co powinno się na niej znaleźć?

marketingbialystok
Posted by marketingbialystok 27 października 2021
Strona internetowa - co powinno się na niej znaleźć
0 Udostępnień
KOLEJNY ARTYKUŁ:
na czym polega katalogowanie stron internetowych
Czy katalogowanie stron internetowych ma sens?

To co wyróżnia Internet na tle innych kanałów komunikacyjnych, z punktu widzenia potrzeb marketingu, jest jego wiodąca rola w dostarczaniu informacji o produktach. To bardzo ważne, ponieważ powoduje, iż nie jest wcale tak łatwo to kontrolować, przeciwieństwie do tradycyjnych kanałów komunikacji. Dzisiaj strona internetowa jest nieodłącznym elementem, każdej firmy, która chce zaistnieć w sieci.

Ciągle rosnąca aktywność sieciowa ludzi ma swoje odzwierciedlenie także w sposobie dokonywania zakupów i zawierania transakcji handlowych, konsumenci poszukują informacji o produktach i usługach, nie czekają już na reklamodawców, którzy dotrą do nich z reklamą, co jest bardzo istotne z punktu widzenia marketingu. Sytuacja ta powoduje, iż firmy, które dostrzegają potęgę Internetu dużo zyskują. Dlatego tak ważna jest własna strona internetowa. To właśnie ona daje możliwość uzyskania bardzo wielu informacji. Co powinna zawierać strona internetowa? Jakie elementy muszą się na niej znaleźć?

Czym jest strona internetowa?

Bez żadnych wątpliwości można powiedzieć, że strona internetowa jest wizytówka i podstawa działania firmy w Internecie. Musi być ona przejrzysta i wartościowa pod względem zamieszczanych tam treści. Ważnym, ale nie najważniejszym jej elementem jest wygląd, design, który nadaje jej charakteru. Nieodłącznym elementem w trakcie planowania strony jest jej funkcjonalność. Łatwość obsługi to element najbardziej pożądany przez potencjalnego klienta odwiedzającego stronę. Dobrze zbudowana strona internetowa będzie wywoływała ruch na stronie oraz pozyskiwała klienta, a przecież to jest jej główny cel.

Jakie są główne zadania strony internetowej

Strona internetowa – co powinno się na niej znaleźć?

Każda strona internetowa powinna zawierać pewne elementy, które będą realizowały jej główny cel jakim jest pozyskanie klienta. Oto one:

  • Odpowiednia struktura – struktura na stronie powinna wpisywać się w pewne standardy, do których przyzwyczajeni są użytkownicy. W przeciwnym razie może to wywołać u nich złość, a nawet frustrację co przyczyni się do zamknięcia okna przeglądarki, a strona internetowa nie spełni swojego zadania. 
  • Logo i menu – logo zwykle znajduje się w lewej górnej części strony. Dzięki niemu użytkownik doskonale wie na jakiej stronie się znajduje. Przez to, że jest ono bardzo ważne musi także być bardzo czytelne oraz aktywne, by po jego naciśnięciu kierowało do strony głównej. Kolejnym ważnym elementem jest menu, zwykle ma ono postać trzech poziomych pasków. Nie zaleca się jednak tego rozwiązania na stronach biznesowych. Górna część strony powinna być zaopatrzona także w możliwość zmiany języka i szybki kontakt. 
  • Sekcja hero – jest to pierwsza sekcja jaka pojawia się przed przewinięciem. Powinny się w niej znaleźć wszystkie najważniejsze komunikaty dla odbiorcy. Zwykle jest to zdjęcie i jakieś charakterystyczne dla danej marki hasło. 
  • Oferty i usługi – ta sekcja zawierać powinna wszystkie oferowane usługi biznesu lub jego produkty.
  • O firmie – w tej zakładce znajdują się najważniejsze informacje o firmie, jej działalności mogą to być na przykład: jej cele, misja, wizja przedsiębiorstwa i tym podobne.
  • Call To Action – to nic innego jak tylko wezwanie do działania, może ono pojawić się na stronie głównej i po prostu wzywać użytkownika do wykonania jakiejś czynności, na przykład: zapisz się do newslettera, zrób zakupy już dziś i tak dalej. 
  • Dodatkowe informacje – w tej zakładce mogą znaleźć się następujące informacje:

– Aktualności firmy 

– Usługi powiązane 

– Dodatkowa oferta

– Wpisy pojawiające się na blogu firmowym

Jakie są główne zadania strony internetowej?

Jakie są główne zadania strony internetowej

Strona internetowa jest przepustką do biznesu online. Dlatego bardzo ważne jest, aby zawierała ona odpowiednią strukturę. Do głównych jej zadań nalezą:

  • Zatrzymanie klienta na stronie 
  • Poprowadzenie klienta w głąb serwisu, czyli na kolejne podstrony 
  • Poinformowanie klienta, że trafił on w odpowiednie miejsce

Jak strona firmowa może wpłynąć na sprzedaż?

Szybkość strony jest elementem, który wpływa na sprzedaż. Jest to potwierdzony fakt, który już nie budzi zaskoczenia. Z tym, że jest dużo właścicieli sklepów internetowych, którzy nie zdają sobie sprawy jak duży jest to wpływ. Powodem, tego faktu jest zniechęcanie się użytkowników do danego sklepu w momencie, gdy muszą oni długo czekać na załadowanie się strony internetowej. Nawet jedna sekunda straty może kosztować, aż do 10 procent obrotu.

Tags: logo nazwa domeny wizytówka firmy

Jak oceniasz publikację?

Love
0
Smutno
0
Super
0
Nudne
0
Oczko
0
0 Udostępnień
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Twitter Share on Pinterest Share on Linkedin Share on Reddit Share on Email
marketingbialystok 27 października 2021
Poprzedni artykuł Najciekawsze atrakcje w Białymstoku Najciekawsze atrakcje w Białymstoku
Kolejny artykuł Agencja marketingowa z Białegostoku Agencja marketingowa z Białegostoku

Aktualności

Marketing szeptany w Białymstoku

11 stycznia 2023
Na czym polega copywriting i czy jest on skuteczny

Na czym polega copywriting?

28 września 2022
czy studia marketingowe w Białymstoku są popularne

Studia marketingowe w Białymstoku

23 maja 2022

Skuteczny marketing w Białymstoku

19 maja 2022
na czym polega katalogowanie stron internetowych

Czy katalogowanie stron internetowych ma sens?

11 kwietnia 2022

Może ci się spodobać

Na czym polega copywriting i czy jest on skuteczny

Na czym polega copywriting?

Posted by marketingbialystok marketingbialystok 28 września 2022
CZYTAJ CAŁOŚĆ
na czym polega katalogowanie stron internetowych

Czy katalogowanie stron internetowych ma sens?

Posted by marketingbialystok marketingbialystok 11 kwietnia 2022
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Reklama online w Białymstoku

Reklama online w Białymstoku

Posted by marketingbialystok marketingbialystok 7 maja 2021
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Postaw na skuteczny marketing internetowy w Białymstoku. Zadbaj o to, żeby Twoja firma stała się rozpoznawalna, a produkty pożądane przez lokalnych mieszkańców. Zadbaj o wysoką pozycję swojej strony w wyszukiwarce, stwórz interesujące i angażujące treści, a także docieraj do klientów przez social media. Osiągnij sukces w Internecie - wspólnie z nami!

Aktualności

Marketing szeptany w Białymstoku

11 stycznia 2023
Na czym polega copywriting i czy jest on skuteczny

Na czym polega copywriting?

28 września 2022
czy studia marketingowe w Białymstoku są popularne

Studia marketingowe w Białymstoku

23 maja 2022

Popularne

Ile kosztuje reklama w Białymstoku?

Ile kosztuje reklama w Białymstoku?

11 kwietnia 2021
Lokalna reklama w radiu Białystok

Lokalna reklama w radiu Białystok

28 kwietnia 2021
Skuteczny content marketing – Białystok

Skuteczny content marketing – Białystok

30 sierpnia 2021

Zapytaj o ofertę

Szukasz odpowiedniej oferty na pozycjonowanie, content marketing, budowę marki w Sieci? Skorzystaj z profesjonalnych usług naszej agencji. Napisz do nas i dowiedz się więcej o naszej ofercie, naszych działaniach oraz naszych realizacjach.

Zaufaj specjalistom w Twoim mieście!

© Marketing Białystok - Wszelkie prawa zastrzeżone

Nasza strona korzysta z plików cookies, zapoznaj się teraz z polityką prywatności w naszym serwisie.

Akceptuję